Koronavírus miatti személyes ügyfélszolgálatok működésének szünetelése az Aegon Alapkezelőnél

 

 

Kedves Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a kialakult járványügyi helyzet miatt és Magyarország Kormánya által elrendelt vészhelyzetre is tekintettel személyes ügyfélszolgálataink működését 2020. március 18-tól bizonytalan ideig – az Önök és munkatársaink egészségének védelmében – szüneteltetjük.

Kérjük, hogy ezen időszakban válasszák az online és/vagy telefonos ügyintézés lehetőségét.

A www.aegonalapkezelo.hu webcímen elérhető Online Ügyfélszolgálati felületünk ezen időszak alatt is zavartalanul üzemel, amely többek között az alábbi ügyek intézését biztosítja:

  • befektetési alapok vétele,
  • befektetési alapok eladása,
  • befektetési alapok átváltása,
  • pénz kiutalás saját bankszámlára,
  • pénz beutalása saját bankszámláról
  • értékpapír számlanyitás kezdeményezése
  • TBSz számlanyitás

Amennyiben kérdésük van, például az Online Ügyfélszolgálat használatával kapcsolatosan, akkor ügyfélszolgálati munkatársaink telefonon, munkanapokon 8-16h között állnak rendelkezésre (telefonszám: +36 1 477 4814)

Esetlegesen felmerülő kéréseikkel vagy kérdéseikkel kapcsolatban írásban az alapkezelo@aegon.hu email címen fordulhatnak kollégáinkhoz, vagy postai úton az alábbi címre küldve juttathatják el hozzánk írásos megkereséseiket:

1091 Budapest, Üllői út 1.

Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében teszünk.

Kérdése van? Kérjen visszahívást!

 

Köszönjük megértésüket.

Aegon Magyarország Befektetési Alapkezelő Zrt.

Mindig rendelkezésére állunk.
06-1-477-4814
Munkanapokon: 8-16h
Hosszított panaszbejelentés: hétfő 8-20h
06-1-477-4814
külföldről hívható szám